Jäkla västtrafik

Hej vänner! Sitter för tillfället på jobbet, börjar om exakt tio minuter. Vilket jäkla hallå det blev att komma till jobbet idag. Fy! Det är något jäkla spårarbete vid centralen, så pendeln gick bara till Liseberg. Inte så farligt förutom att det är strömlöst i Mölndal, så spårvagnarna gick INTE. Så jag gick hela vägen till jobbet ifrån Liseberg. Kändes sådär med tanke på min förkylning. Men what to do? Nu är jag här i alla fall. Har med mig Lottas matlåda till jobbet hihi. Tror det är ris och någon fläskfilé om jag inte missförstod henne. Ser supergott ut! Däremot är det snarare en portion för tre än för en, men jag tar nog bara hälften.
 
Men nu skall jag börja jobba här alldeles strax, måste fylla på vattenflaskan först och fixa iordning lite. Ha en fin långfredag allesammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback