Vilken jäkla match!

Hej finisar! Idag när jag vaknade upp så mådde jag förjävligt. Jag trodde att jag har mått dåligt innan, men nu är det verkligen katastrof. Jag har en så otroligt jobbig slemhosta som bara blir värre för varje minut.
Trots min jobbiga förkylning så åkte jag med hem till Pålssons och åt lite lunch innan Robins match började. Det var Lindome emot Landvetter. FATTA vilken knasig match. En kille vred till sitt knä så att det hoppade ur led och åkte tillbaka igen. En annan kille fick sin armbåge ur led!!!! Då höll jag på att dö. Det såg ut som att hela armen var bruten och skev. Fyfan! Men ambulansen kom efter mycket tjat och sedan fortsatte matchen.
 
Efter matchen så åkte ankan och Hanna med oss hem och vi lagade mat, spelade kort, drack lite och hade det allmänt trevligt. Blev en hel del tjöt, så himla mysigt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback