Volontär

Hej hjärtan! Jag känner mig fortfarande skitkrasslig alltså. Dessutom har jag vansinnigt ont i mitt knä, vilket jag inte alls vet varför. Suck! Men trots det skall jag om en stund åka in till stan och träffa Åsa och Sara! Det är ett möte senare som vi skall gå på klockan sex på jobbet, kommer bli skitspännande hihi. Det är ett möte angående att vara volontär hos Polisen. Springa runt i stan om nätterna och följa folk hem osv! Kommer bli grymt kul. Om det känns bra såklart. Det är därför vi skall gå på mötet, för att se hur det är. 
Innan det hade vi tänkt ta en fika tillsammans i stan, så himla mysigt. Även fast jag känner mig krasslig så kommer det bli bra. Behöver nog komma ut lite. Har ju ändå fått sova en del nu när jag varit ledig! Robin skall iväg på ett möte i Åsa sen halv sju, så hundarna skall vara hos Lisette i Lindome. Så när Åsa kör hem mig sen så hämtar vi upp dom på vägen. Kommer bli en fin eftermiddag, det känner jag på mig hehe. Hoppas ni får en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback