Glad påsk

Glad Påsk alla finisar! Själv har jag inte den minsta lilla tid att fira påsk i år heller. Slutade ju klockan tolv igår och gick upp igen vid sju för att gå ut med lilleman. Sedan var jag uppe igen vid tio. Drömde såna otroligt konstiga drömmar under morgonen, helt sjuka! Var alldeles svettig när jag vaknade sista gången, fy. 
 
Inatt jobbar jag ju med, så förhoppningsvis så är det lika lugnt inatt som det var igår kväll! Pepparpeppar. Jag har hunnit med att göra en snabb blekning av min utväxt idag med, missade lite ställen här och var men det är nästan sak samma. Skall ändå klura ut vad jag skall hitta på med håret snart. Vill ju egentligen sätta i löshår igen! Älskar att ha långt och fint hår. Nu har jag precis ätit lunch med pappa och Robin och skall lägga mig och sova igen om några minuter. Har en sån himla huvudvärk så det kommer bli skönt! Vi hörs senare ikväll vänner, ha en fin påsk och ät mycket god mat åt mig ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback