Tur man har lilleman

Hej hjärtan! Sitter på jobbet just nu och vill bara gå hem! Är skittrött. Kunde inte somna alls igår, jag hade nämligen två stycken älsklingar i rummet som låg och snarkade ikapp med varandra. Först var det ganska kul, men sedan blev jag lite irriterad haha. Söta!

Igår var för övrigt ett jätteintressant möte angående Polisens volontärer, skitspännande! Är astaggad på att söka in och börja. Det känns ju verkligen som att man hjälper till då. Nattvandra och hjälpa folk som behöver det.

Jag har jag bara jobbat och när jag kommer hem skall jag laga lite middag (okänt än så länge vad) och sedan bara ta det lugnt! Imorgon börjar jag halv sju så jag lär ju få gå upp skittidigt. Lite jobbigt dock att Robin tränar ikväll, för jag har så himla svårt att sova när han inte är hemma. Men jag har ju lilleman som sover i sängen med mig hihi. Mysigt. Jag vet inte hur jag klarade mig innan han kom! Men men, nu är det bara en halvtimme kvar på jobbet sedan får jag äntligen åka hem! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback