Dör av värmeslag

Hej godingar! Sitter just nu på jobbet och dör av värmeslag haha. Kan någon förstå hur jäkla varmt det har varit ute idag? Har svettats som en jäkla idiot (too much info, i know). Hur galet är det? Men men, svalt är det på jobbet nu åtminstone så det är skönt. Idag jobbar även Åsa och Jennifer, så det kommer bli en toppennatt! Dock går dom redan vid fem men jag och Sandra klarar oss hihi.
 
Vet ni för övrigt vad jag gjorde förut? ELLER snarare vad min syster tvingade mig till? Jo, jag blev anmäld till Midnattsloppet i slutet av augusti. GALET! En mil blir det denna gången. Så jag antar att det får bli liiiite mer träning än vad det blev innan Vårruset haha! Men det blir nog bra tror jag. Kul att göra någonting tillsammans med Söstra mi ♥
 
Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback