Watch and learn. Bitch.

Hej godingar! Blev brutalt uppväckt av min älskade idag vid tio-tiden. Han tyckte inte alls att jag skulle sova längre så det var bara för mig att traska upp! Vi har spenderat heeela dagen med att städa både TV-rummet och sovrummet. Vi har både dammsugit sängen, tvättat den och bytt lakan. Så nu doftar det underbart i hela sovrummet! 
 
Pratade för övrigt med min systeryster förut och det verkar som att det blir en tripp till Ullared imorgon en snabbis! Kommer bli grymt kul hihi. Men för tillfället så sitter jag bara och väntar på att min prins skall komma hem igen ifrån Varberg. Han har varit på en demo där. Så just nu sitter jag bara och kikar på Vampyre diaries! Hoppas ni har haft en fin dag, vi hörs imorgon ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback