Hello may

Hej vänner. En jobbkompis frågade förut om jag var trött, vadå tänkte jag och började fundera lite. Nej, trött är jag definitivt inte. Snarare pigg. Men nu när jag tänkt efter ett tag så känner jag mig nog lite låg idag. Jag vet faktiskt inte alls vad det är med mig? Min hjärna har varit fullproppad av tankar idag, mest över sånt som jag inte riktigt kan begripa för tillfället och saker som gör mig lite irriterad. Människor bland annat.
 
Jag hatar att vara på detta humöret. Jag borde vara glad, för jag har absolut ingen anledning till att känna mig nere liksom. Men ändå känns det så konstigt i kroppen? Hade jag legat ensam i sängen nu exempelvis, så hade jag antagligen börjat storböla och tyckt otroligt synd om mig själv. Jag saknar morfar idag, Chabo, folk är dumma och idiotiska, jag längtar efter saker som känns så otroligt långt borta, jag tänker tillbaka och tänker för långt fram. Jag är inte i nuet idag. Störande! 
 
Men förhoppningsvis så går denna natten fort och om jag har tur så är jag på lite bättre humör imorgon när jag vaknar! Det blev ju ingen träning idag, men imorgon SKA jag hinna åka ner till gymmet. Vi hörs imorgon helt enkelt ♥
 
Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback