Kärleksresa i juni

Hej finisar! Sitter för tillfället på jobbet. Dock är min lille elev på vift hihi. Hon brukar ALLTID vara supertidig, men inte idag. Idag är det tvärt om. Anledningen till det är ju inte lika kul. Insåg ju först halvvägs till Kungsbacka station att det är röd dag idag, så självfallet gick det inget tåg. Så Robin blev tvungen att köra mig in till stan, stackars hjärtat. Men nu är jag här i alla fall och väntar på Sandra.
 
Vet ni vad förresten, som att det inte vore nog med en resa i December senare i år. Jag och hjärtat fick något spontanryck igår och beställde ytterligare en resa. Om en månad. Till Kreta. Grekland. 14 juni. WHAAT? Det är ju supersnart! Men åh vad jag längtar. Jag och min älskling borta i åtta dagar i värmen i Kreta. Fansiken vad jag längtar, helt sjukt. Jag och mitt fina hjärta på en liten kärleksresa tillsammans ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback