Att jag inte tappade huvudet

Hej hjärtan! Sitter just nu i soffan och tittar lite på Hockeyn tillsammans med pappa och Robin. Dock är jag inte så insatt, jag sitter tydligen mest i vägen nu när jag skriver, enligt Robin då. Idag har varit en sjuuuuukt lång dag i vilket fall. Somnade inte förrän vid ett inatt och gick så snällt upp igen vid sex för att åka till jobbet. Att jag inte tappade huvudet. Jag har varit så himla trött, lättirriterad, otålig och bara jobbig idag. Stackars Sandra! Men vi var faktiskt trötta allihopa, så så ofta vi kunde gick vi ut och satte oss i solen. För självklart skall det ju vara världens skönaste väder BARA för att jag jobbar hehe. Men men. Nu sitter jag här i alla fall och skall titta klart lite på hockeyn (sitta ivägen) och sedan skall jag lägga mig så tidigt jag bara kan! Är så jäkla trött hihi. Men vi hörs senare eller imorgon, ha en fin kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback