Snart jobbnatt

Hej vänner! Ingenting blev egentligen som planerat idag haha. Jag skulle ju ta det lugnt och titta på min serie hela dagen. Blev det då? Såklart inte. Jag och Robin satt hela förmiddagen och sköt lite med luftgeväret igen. Det är verkligen avslappnande att skjuta! Det är ju bara på papperstavlor och burkar som vi skjuter på såklart hihi.
 
Nu är det inte så långt kvar tills nattpasset börjar. Kvart över åtta beger jag mig emot bussen och ikväll jobbar jag och Sandra med Sara och Catharina hihi. Kommer bli riktigt roligt! Första nattpasset för Sandra med. Jag minns hur mitt första nattpass var, jösses. Höll på att somna redan vid tre typ! Men inatt blir förhoppningsvis lugn. Hoppas ni får en fin kväll allesammans ♥
 
Hittade en sån himla fin uggla!

Kommentarer
» Elain

Bra jobbat Emma!! Du är duktig och stark!! Kram

Svar: Tack snälla Elain! KRAMAR
Emma Johansson

2013-07-29 // 20:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback