Vampire diaries

Hej finisar! Sitter fortfarande och äter frukost/lunch hihi. Sov faktiskt ända till kvart över elva idag! Men det är bara bra eftersom jag jobbar hela natten sen. Dessutom har jag ju sovit skitdåligt de senaste dagarna så jag kände mig helt slut. 
Idag skall jag för övrigt inte göra någonting. Har ju börjat kika om på Vampire diaries så det blir nog några avsnitt som matas av. Är bara på tredje avsnittet men ändå! Måste ju säga att serien inte alls stämmer överrens med böckerna dock. Har läst första och kanske andra boken! Men nu skall jag fortsätta att äta lite och sedan slänga mig i soffan. Funderar på att kanske städa lite först? Men det får vi se hehe. Ha en fin dag ♥
 

Kommentarer
» SANDRATORN.SE - TÄVLING: BLI MÅNADENS BLOGG!

Vad jobbar du med? :)

Svar: Jag jobbar hos Polisen på 114 14 :)
Emma Johansson

2013-05-10 // 17:33:25
URL: http://sandratorn.se
» SANDRATORN.SE - TÄVLING: BLI MÅNADENS BLOGG!

Vad skoj! :) Trivs du bra?

Svar: Jajjemen! Har jobbat där i två år nu! Vad jobbar du med? :)
Emma Johansson

2013-05-10 // 18:50:20
URL: http://sandratorn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback