Sola solarium

Hej godingar! Sitter på jobbet för tillfället. Idag jobbar jag och Catharina bara 7 timmar hihi. Så himla skönt!
Igår sov jag hemma hos min systeryster. Vi planerade att gå ut och springa och SJÄLVKLART så öppnar sig himlen och det blir världens åskoväder. Jag har inte blivit så blöt sen jag sprang Vårruset haha! Så, Vårruset 2.0 var det igår. Helt sjukt! Självklart orkade jag inte åka hem efteråt så jag stannade över.
 
Planen var att Tobbe skulle komma förbi vid åtta eller senare för att vi skulle ta oss en joggingrunda. Dök han upp? Nä, hörde han av sig? Nä. Så jag och Lotta åkte till Angered och solade istället hehe. Jag hade glömt av hur skönt det var att sola solarium! Måste ju göra det lite innan jag åker till Grekland. Annars lär jag bara bränna ihjäl mig hela veckan. Men men, nu måste jag fortsätta jobba lite med min elev, ha en fin kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback