Tripp till veterinären med lillan

Hej godingar! 
Igårkväll när jag och Robin skulle hämta in lilla Lucy upptäckte Robin att hon kisade med en ögat. Hon har antagligen fått någonting i ögat så vi jagade runt efter henne i säkert 20 minuter innan vi fick tag i henne. Stackars älsklingen! Så jag ställde klockan på åtta i morse och så fick det bli ett samtal till Veterinären. Så senare i eftermiddag blir det tripp dit med lillan.
 
Nu har jag precis målat klart i hallen, men snacka om chocken när jag var klar. Vi köpte en cremefärgad beige sak som vi skulle måla med. Men när jag var klar så såg det alldeles lila ut! HAHA. Men förhoppningsvis så blir det bättre när färgen har torkat. Har för övrigt tittat på femte avsnittet av Game Of Thrones. Så nu kan jag äntligen få titta tillsammans med familjen igen! Dom började ju titta innan mig, taskmörtar. 
 
Nu skall jag i alla fall fixa lite hemma på rummet och sedan kanske ta mig en liten spring/gå/cykeltur, vad jag nu väljer att göra. Hoppas ni får en fin tisdag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback