Tjugofjärde maj 2013

Hej godingar! LÖNEDAG! Woho, eller vad säger ni? Själv kunde det inte komma lägligare hihi. Fick en helt okej lön denna månaden. Det är ju tur det, med tanke på att jag och älsklingen åker snart! Sitter för övrigt på jobbet nu och har lite rast. Var ute och gick en sväng med Sara, Jennifer och Catharina och det blev några minuter över.
 
Idag är min gubbe nere i skåne hela dagen, själv blir jag hämtad utav syster efter jobbet och får skjuts hem. Även hon skall ner till Skåne och pussa på sin lilla unge. Så när jag kommer hem hade jag tänkt gå ut och ta en springrunda. Blev ingen igår, jag och Robin städade ordning inne i arbetsrummet som varit fullproppad med skit. Så nu är det rent och fint hihi. Det är asgott väder idag för övrigt! Så en springtur sitter på sin plats. Ha en fin dag ♥
 
Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback