Lång dag

Hej vänner! Även denna dagen har varit lång. Hur har ni haft det? Har ni myst till det med era mammor? Själv har jag uppvaktat så många mammor idag så att jag knappt vet vad jag heter längre haha. Började dagen med att måla ytterligare en gång till i hallen, plockade ut MASSA skräp och bröte som skulle slängas i containrarna och sedan var det en tripp hem till mamma för att dricka kaffe och lämna blommor! Hihi. Därefter åkte vi hem till Elain och Marcus för att äta grillat tillsammans med alla människor. Så otroligt mysigt och kul!
 
Nu sitter jag dock här, är så trött så trött och imorgon blir det jobb halv åtta! Hur skall jag hinna sova? Haha. Men det löser jag skall ni se. Vad skall ni hitta på imorgon? Ny vecka, nya tag. Inte sant? Ha en fin kväll ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback