Cykla till centralen

Hej goingar! Sitter just nu inne i kontoret och andas lite. Har jobbat hela dagen och det har varit riktigt hektiskt må jag säga. Som VANLIGT så suger måndagar, det är alltid så mycket att göra att det står en upp över öronen. Men det är bara att se glad ut. För övrigt, har jag skrivit här att jag äntligen efter två års tid fått fast tjänst? Blev så himla glad när jag fick höra det! Äntligen. Men till saken, jag och Catharina hade väääärldens segaste samtal i slutet av dagen och båda var helt slut när vi äntligen var klara (sitter och gäspar sönder mig nu). Vi fick för oss att låna var sin Göteborscykel och cykla ifrån jobbet in till centralen! Så himla mysigt hihi.
 
Nu har jag precis hjälpt hjärtat att skriva ut någon diagram som han skall ha till jobbet. Fasiken vad vi kämpade haha. Eftersom Microsoft Excel inte fungerade så fick vi hitta på något eget i Word. Men bra som fanken blev det i alla fall! Men nu är jag ännu tröttare än vad jag var innan. Så jag skall nog krypa ner till kojs igen, är ju ledig imorgon. Skall bara dricka upp mitt te först. Är förresten inne på dag 6 utav mina 100 nyttiga dagar. Det går bra nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback