Bernard och Bianca med BFF

Hej finisar! Vilken dag det var igår hihi. Var på jobbet fram till kvart över tre och min lilla elev var så hiiiimla duktig! Började att ta samtal själv och ringde upp, blev så stolt. Så nu kan jag sitta och chilla lite och hoppa in i samtalen om det behövs bara, frigående elev snart alltså!
 
Efter jobbet åkte jag med Sara hem! Vi handlade, åt tacos och satt sedan i flera timmar ute på balkongen och rökte vattenpipa och åt chips och dipp! Mums. Vi hade det fantastiskt mysigt i alla fall. Sedan däckade vi framför Bernad och Bianca 2, gick och lade oss och vaknade vid halv nio av att Robin ringde. Dumbom. Jag var så jävla trött så jag sov en stund till medan Sara gick upp hihi. Så nu har vi tittat på One tree hill hela morgonen och rökt lite mer pipa. Skall alldeles strax åka hem till mig och sedan hem till Pålssons för att grilla! Kommer bli en toppendag idag med ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback