Tacopaj till middag

Hej godingar! Har precis ätit världens mumsigaste tacopaj! Hade en god sallad till och lite majschips. Helt okej! Nu är jag så mätt att jag knappt kan stå på benen haha. Men men. Om en och en halv timme så beger jag mig emot  bussen. Förhoppningsvis så har älsklingen hunnit komma hem innan det, stackarn är och jobbar i denna värmen. Usch!
 
Idag har jag förutom att äta tacopaj hunnit sola en del på förmiddagen, hur gott som helst! Har nog fått lite färg skulle jag tro hihi. Sedan kom Elain och Lisette hit på spontanbesök och fikade lite (jag drack bara kaffe) och sedan har jag bara sovit. Känns ändå som en helt okej dag! Sprang ju dessutom i morse som jag redan berättat. 
Imorgon åker jag direkt hem till Lotta för lite bebisgos och sova. Sedan skall vi träna och bara ta det lugnt hela dagen. Kan det bli en bättre första semesterdag? ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback