Glukostest hos mvc

Hej finisar!
I förrgårkväll skulle jag fasta från klockan åtta på kvällen eftersom jag skulle på glykosbelastning hos MVC halv åtta på morgonen igår. Sagt och gjort. Jag fick varken äta eller dricka någonting, vilket störde mig sönder och samman då jag är beroende av vatten för tillfället. Varje natt efter att jag gått upp och kissat så MÅSTE jag dricka en hel dröse med vatten. Så man kan väl säga att jag inte var överlycklig!
 
Väl på MVC så tog dom stick i fingret, och sedan skulle vi dricka något jäkla äckelpäckel som smakade oblandad saft i princip. Citrussmak såklart! En timme efter att jag druckit den här saken så får jag RUSA till toaletten och spy som en jäkla dåre. Det är alltså första spyan under hela graviditeten! Haha, typiskt. Jaja, så det var bara att åka hem och slänga i sig mat, åka till jobbet och sedan hem till Pålssonhuset för att fira att Marcus fyllt år. Så jag däckade rejält så fort jag kom hem och lade mig i sängen hihi.
 
Nu sitter jag dock på jobbet och kön är blaha. Så jag får väl jobba lite nu, men skriver nog lite senare ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback