Mer buffar

Hej fina ni!
Nu är maten uppäten, jag är mätt som aldrig förr och har precis slängt mig i soffan. Funderar på att gå in och lägga mig på sängen och läsa lite. Men risken är väl överdrivet hög att jag skulle somna på momangen i så fall haha. Nu är även Robin hemma alldeles strax, så hans mat skall in i ugnen också. Såååå mycket måsten hehe. Nä skämt å sido. Jag har bara noll energi för tillfället.
 
För övrigt förut när jag åkte i bilen så kände jag en till sån där "buff", den var så tydlig och verklig. Så häftigt! Sitter och tittar på Svt1 just nu och Englas mamma är med på TV och pratar om mordet och hur hon gör för att överleva. Harrejösses, gravidhormoner som sprudlar i kroppen! Jag tycker sånt är jobbigt i vanliga fall, men nu känns det helt bedrövligt och hemskt. FYFAN för människor! Uh.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback