166 läsare!

Hej fina ni!
Wow, alltså jag blir bara mer och mer överväldigad måste jag ju säga. 166 läsare, på en dag? Är det sant? Ni är ju inte kloka haha. Men så glad jag blir, ni är fantastiska verkligen!
 
Igår var det full rulle hela jäkla dagen. Först var det jobb, sedan åkte jag och pappa och hämtade ut ett paket (vi slutade samtidigt) och sedan blev det till att handla. Jag tror inte vi var klara förrän klockan var strax efter sex och vid halv sju åkte vi och köpte med oss mat hem. Att jag inte trillade ihop när vi kom hem. Var alldeles slut i huvudet på alla sätt som går i princip. Säg att vi åt omkring sjusnåret och vid åtta gick jag och somnade i sängen hihi. Så med full mage, nöjd bebis och mätt mamma så somnade vi på direkten!
 
Paketet jag hämtade ut igår var ifrån Jollyroom. Jag hade besällt en klänning som jag skall ha på Teneriffa i December samt en Besafe (gravidbälte) till bilen. Rekomenderas starkt till alla gravida kvinnor där ute! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback