En timmes lidande

Hej godingar!
Här sitter jag vid köksbordet med en (läs några) macka. Vaknade strax innan fyra av att magen kurrade något otroligt! Blev nästan illamående för att jag var så himla hungrig. Men eftersom fyra lät så hiiiimla tidigt så höll jag mig till nu, en timme senare. En timmes lidande haha!
 
Nä skämt å sido, jag har ALDRIG någonsin varit uppe och ätit "nattmat" och det är absolut ingenting jag vill hålla på med. Så därför väntade jag en stund tills klockan blev fem, vilket kändes mer okej av någon anledning hihi. Men jag har för mig att det är nu som bebis samlar på sig fett och hull så nu tar den väl varendaste matbit ifrån mig haha. Nu skall jag i vilket fall sätta mig och läsa min bok och sedan försöka sova lite igen, ha en fin tisdag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback