Toksuget som kommer

Hej hjärtan!
Här hemma håller vi fortfarande på med tvätten. Just nu har jag en liten paus och har kikat på TV med alla djuren. Jag känner mig egentligen helt utpumpad så jag skall strax fixa med sista tvätten, sedan blir det nog en snabb tupplur innan maten hihi. GOTT! Är så himla hungrig hela tiden. Försöker att äta regelbundet nu med mini i magen, och egentligen funkar det väldigt bra. Förutom när jag blir TOKSUGEN på någonting haha, då bara måste jag ha det!
 
Jag vet egentligen inte längre vilka det är som läser min blogg, är det någon annan som har barn? (någon som jag inte känner haha). Hur var era graviditeter och hur gick allt? Är så himla nyfiken på andras tankar och funderingar. Men nu skall jag släpa mig ner i tvättstugan igen ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback