Börjar bli större om magen

Hej finisar!
Igår gick jag och lade mig klockan åtta (precis som i vanlig ordning haha) och somnade strax efter halv nio. Jag har sovit hyffsat bra inatt, men för första gången så reflekterade jag verkligen över hur tung jag blivit över magen. Med tanke på att jag fortfarande sover på mage, så märkte jag av hur otymplig jag var när jag skulle vända och vrida på mig. Det var en ganska häftig känsla att inse att det faktiskt hänt någonting i kroppen!
 
Nu sitter jag i vilket fall som helst på jobbet och skall strax börja. Direkt efter jobbet så blir det till att storhandla tillsammans med pappa och Elisabeths mamma. Så det är nog fullt upp hela dagen hihi. Anyways, nu blir det jobb för hela slanten ♥
 
N♡VEMBER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback