Vad tycks?

Hej fina!
Wow, nu har jag suttit här ett bra tag och pillat med bloggen. Det är en helt ny header, profilbild och information om mig. Vad säger ni? Ser det okej ut? Jag är verkligen ingen expert inom bloggdesignerområdet, men jag är helt nöjd med resultatet som amatör ändå haha. 
 
Idag kommer jag och Robin inte göra många knop här hemma. Antagligen blir det till att städa i ordning lite här hemma och bara pilla lite allmänt. Inte mer än så, kanske blir någon längre promenix med hundarna sedan. Det är ju sånt himla skönt väder ute! Kallt men soligt.
 
Idag gick jag för övrigt in i vecka 16 (15+0). Det känns ändå som att tiden går lite framåt nu. Vecka 17 känns på något sätt som ett slags delmål, för då är nästan halva tiden gjord men ändå inte hihi. Så himla spännande! Men nu skall jag börja fixa lite här hemma, ha en fin dag alla ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback