Vem är du där inne?

Hej fina ni!
Ligger för tillfället i sängen och känner när liten pirrar runt där inne i magen. Det är en sån himla häftig känsla! Jag önskar så att tiden kunde gå fortare. Det ploppar ut små bebisar överallt för tillfället och det gör ju inte att jag längtar mindre själv direkt. Nä, jag spricker snart av längtan. 
 
Vem är du där inne? Du är redan så älskad att det knappt går att beskriva och ändå vet vi inte vem du är, hur du ser ut, vilken ögonfärg du har.
Det är så himla spännande! Jag vill så gärna att det blir maj nu. Hur gör man för att snabba på tiden liksom? Jag vill börja känns tydligare buffar, jag vill att Robin skall kunna lägga handen på magen och känna en spark. Så att han blir mer delaktig i det hela. Så snälla lilla älskade mini, ge mamma en rejäl spark så att pappa snart kan känns det också!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback