Fixat Saras blogg

Hello you!
Har i princip hela eftermiddagen ägnat mig åt att ändra design på Saras blogg hihi. Så himla kul! Såg att Blogg.se ändrat i inställningarna vad gäller design men det fungerade till slut ändå, åtminstone när jag var inloggad på Saras! Så nu är jag NÄSTAN klar, bara lite finlir imorgon och sen är den perfekt!
 
Nu ikväll har jag och Robin tittat på Dumma mig 2, harregud säger jag bara! Jag minns när den kom ut och jag tänkte att fy sjutton vad den kommer vara dålig jämfört med första filmen. Men vad fel jag hade! Tji fick verkligen jag. Jag GAPSKRATTADE nästan hela tiden haha. Vilken underbar film! Anyways, nu ska jag sova! Natti.
 
 
Fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback