Röda korset loppis

Hej finisar!
Som sagt så blev det en tripp upp till Vallda kyrka och där höll Röda Korset i lite loppis och lotteriköp osv. Jag vet inte hur mycket pengar som gick åt haha. Men vi vann mycket fina priser och kakor/bullar, såååå mysigt! Så fort vi kom in i församlingshemmet så såg jag en stickad kattdocka som jag VERKLIGEN ville ha. Den såg så himla mysig ut och det är precis ett sånt gossedjur som jag vill att mini skall ha! & gissa vad? Vi vann den bannemej! Robin gick så stolt och hämtade den åt mig och jag blev alldeles till mig som ett litet barn hihi.
 
Nu ligger jag däremot i sängen och vilar lite. Kände att jag fick lite värk nertill mot benet och det är säkert ligamenten eller vad det nu heter som töjs ut. Men det börjar försvinna nu och då behövs det städas inför finbesöket från Falsterbo i eftermiddag! Ha en fin lördag.
 



Kommentarer
» Enander

Sv: Tack fina du!! =) Det är helt sjukt hur mkt man längtar !!!

Svar: Jamen visst är det!! Helt galet, vill ha min lilla hos mig nuuuu :)
Emma Johansson

2013-11-23 // 17:41:38
URL: http://enander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback