Jag längtar så

Hej fina ni!
Idag har varit en riktigt slö dag. Jag har legat i sängen precis hela tiden. Ända gången jag gått upp är när jag behövt kissa eller få något i magen. Fastän jag mår illa så måste mini få någonting! Det tänker jag hela tiden.
Jag har i vilket fall som helst bara legat i sängen och läst och tagit tupplurer! Nu är det strax mat och jag väntar på att min älskling skall komma hem och hålla om mig lite. 
 
Ju mer jag kikar på Tinas fina dotter ju mer längtar jag efter min egna lilla i magen. Vad du nu är för någon, pojke eller flicka, så är du just nu ljuspunkten i mitt och Robins liv. Jag längtar så efter maj när du kommer ut till oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback