Läkaren idag

Hej godingar.
Här ligger jag i sängen och läser för fullt. Det blåser som sjutton ute så jag får nästan frossa bara av att titta ut! Om två timmar skall jag befinna mig hos läkaren som får komma fram till min dom. Kanske behöver jag höja min dosering av medicinen? Who knows.
 
Igår efter att Robin kommit hem och pussat lite på mig och ätit middag så bestämde han att vi skulle ta ett bad ihop. Så himla mysigt. Han låg och försökte lära mig tyska och hur man räknar haha. Snacka om att vi låg och gapflabbade i slutändan! Jag har världens bästa fästman, helt klart. Ett mysigt bad var precis vad jag behövde och efter maj lär vi inte kunna ta vara på mysstunder på samma sätt. Så igår trots att jag mådde dåligt så gjorde han min kväll fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback