Tillsammans i två år

Hej finisar!
Vet ni vad? Idag för exakt två år sedan så blev jag och Robin ett par. Vart sjutton har tiden tagit vägen och hur har det kunnat gå så jäkla fort? Oavsätt så är jag lyckligare än någonsin & att ha Robin i mitt liv är det bästa som någonsin har hänt mig. Robin vet precis vilka nerver han skall trampa på, till och med stampa och hoppa på för att göra mig riktigt galen, precis som jag gör på honom. Ändå är han mitt allt i hela världen. Jag hade inte klarat mig en endaste sekund utan honom i mitt liv.
Robin är min fästman, min familj och min allra största kärlek. Jag skulle göra precis vad som helst för att få se honom le, för att få hålla om honom och trösta honom när han gråter. Jag värdesätter våran relation så himla mycket. Vi får inte alltid våran vilja igenom, men vi älskar varandra och ställer upp för varandra i vårt och torrt. Han är min älskade och min bästa vän. Jag älskar honom tiotusen mil runt månen och hela universum och tillbaka till hjärtat igen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback