Lite gladare idag minsann

Hej vänner!
Natten till igår så sov jag pissdåligt. Jag sov i princip ingenting alls faktiskt, jag låg som i en dvala och bara önskade att få somna. Mest hade det att göra med min jäkla rygg, för fasiken vad den värker för tillfället. Jag kan inte ligga, sitta eller stå på något sätt utan att det värker. Så himla störande. Dessutom så har jag åkt på en förkylning på det.
 
Så igår fick jag vara hemma ifrån jobbet. & idag har jag inte sovit bättre kan jag säga, mår inte särskilt bättre heller. Dock känner jag mig lite gladare idag, för Robin är iväg på en utbildning. Han har tackat ja till ett säljarjobb i väntan på att få svar ifrån ett jobb som tekniker! Förhoppningsvis så får han jobbet som tekniker, men ändå! Nu har han någonting att göra åtminstone. Anyways, idag  blir det bara att sova och ta det lugnt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback