Helt utvilad och totaltrött

Hej finisar!
Sitter för tillfället och dricker en kopp kaffe och tittar på TV. Jag somnade inte förrän vid halv ett inatt efter jobbet och sov ända till ELVA. Har det någonsin hänt? Haha. Så nu är jag utvilad och totaltrött istället. Men jag antar att det ingår i hela den här sovprocessen.
Idag börjar jag jobba klockan tre igen, som vanligt haha. Sara börjar inte förrän klockan sex och Åsa jobbar natten. Så det blir tre timmar helt ensam buhu. Men det löser sig. Idag har jag bunkrat upp med frukt som jag ska ta med till jobbet och sedan åker jag hem och sover hos Lotta. Imorgon blir det kalas hemma hos Britt och Stig så det är full rulle hela helgen!
 
Men nu skall jag dricka klart mitt kaffe och packa det sista innan det är dags att bege sig ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback