En helt sick match!

Hej godingar!
Nu har jag äntligen slängt mig i soffan och pustat ut! Igårkväll åkte jag ju hem till Robins föräldrar och sov där med honom. Jag har sovit i soffan och fick nästan ingen blund alls eftersom jag har sån värk i ryggen. Sedan var det bara upp och fixa sig för att Boff skulle spela match! Så jag och mina nerver satte oss i hallen och höll på att dö när Lindome låg under med 0-3 och sedan kvitterade till 4-3. Helt sick!
 
Efter matchen blev det direkt födelsedagslunch för Robins morfar som fyller år! Så det blev lax och spenatpaj och tacopaj. Därefter en äppelkaka som Britt gjort, SÅ GOTT. Nu är jag så tjock och mätt så det nästan är löjligt. & med tanke på hur dåligt jag sovit inatt så blir det en powernap alldeles strax hihi. Hoppas ni har haft en lika fin söndag som mig ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback