Min wifey är sjuk

Hej alla!
Sitter för tillfället på jobbet. Började skittidigt idag, men hellre det än sent! Så känner jag just nu i alla fall. Kanske inte lika kul för Robin som måste köra mig till tåget men ändå hihi. Inatt sov jag bedrövligt dåligt och jag tror inte jag fick en endaste timmes sammanhängande sömn, typiskt! Men trots det så är jag på otroligt bra humör. Den ni!
 
Egentligen så skulle jag jobbat tillsammans med Sara idag men min wifey är sjuk, uuuuh. Känns ju förjäkligt. Nu när jag äntligen har börjat med dagpass igen så går hon och blir dålig. INTE OKEJ! Hör du det? Så nu får du bli friskis och komma tillbaka till mig hihi. Mer än så händer inte idag, det blir till att åka direkt hem efter jobbet och gömma mig undan för stormen som skall komma. Usch, hoppas ni får en fin dag i alla fall och inte blåser bort ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback