Borra hål i toalettväggen

Hej godingar!
Sitter på jobbet (as usual). Slutade ju nattpasset klockan sju i morse och åkte med favoritåsa hem till Mölndal och sov där med henne. Sedan vaknade jag igen vid tvåtiden av att Jens höll på att borra hål i toalettväggen, vilket innebar att han i princip borrade i mitt huvud för det var så högt som det lät haha. Skämt å sido. Det blev lite gofika med Åsa, Jens och hans pappa med respektive. Så himla mysiga människor! Dessutom så fick jag åka med dom till jobbet, snälla som dom var hihi. Så jag kom tidigt till jobbet och kände mig hyfsat utvilad.
 
Nu känner jag mig dock som en död sill. Är såååååå himla trött. Tack gode gud så slutar jag om en timme ungefär och min älskling kommer och hämtar mig stackarn. Imorgon skall jag dock sova som bara den och på tisdag också. Skriver antagligen lite mer imorgon, är alldeles för seg i huvudet nu. Ha en fin kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback