Stormen brakade loss

Hello lovers!
Igår slutade jag kvart över två, harrejävlar vad trött jag var när jag skullegå hem. HELT SICK. Eftersom jag sov så jädrans dåligt under natten så hade jag sån himla huvudvärk när jag skulle hem. Så jag fick tack och lov skjuts utav pappa som åkte hem tidigare. Väl hemma bunkrade vi upp oss lite inför stormen som skulle komma, och när klockan blev sex och vi fortfarande inte märkte av någonting så tänkte vi "jaja, den kommer väl inte". Men vid nio, JÖSSES! Att inte hela huset lyfte och flög iväg. Det var faktiskt lite obehagligt haha. Så strax efter niosnåret så kröp jag i säng och somnade. Dock hade jag huvudvärk heeeela natten så här sitter jag nu igen på jobbet och dör.
 
Så vad mer? Det händer absolut ingenting idag. Jag skall jobba, åka direkt hem och ta en nap och sedan är jag ledig i två dagar. Thank you lord. På torsdag så fyller även min älskade My 10 år hihi, gosan ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback