Har haft en bloggpaus

Hej vänner!
Nu var det alldeles för längesedan jag skrev här! Jag vet inte riktigt vad jag har haft för mig eller varför jag inte har skrivit, men en liten paus var helt perfekt! Men nu är jag tillbaka hihi. 
Idag blir det jobb mellan 14-22 tillsammans med Saragos, vi skall köpa med oss var sin godispåse och frossa lite. Det är en sån dag idag, på alla sätt! Jag har sovit dåligt, vilket jag gör nästan varje natt och då får man köpa en påse med godis! 
 
I helgen så var jag och Robin först på födelsedag/förlovningsfest hemma hos Åsa! Så himla mysigt. Det var mycket folk och bra drag hela kvällen hihi. På söndagen åkte jag, hjärtat, Ankan och Hanna till Förlandabanan och kikade på Rallycross hela dagen. Så himla roligt! Det är verkligen det härligaste jag vet, bara sitta och lyssna på alla bilar och känna spänningen. SÅ KUL.
 
Men nu skall jag fixa i ordning resten och sedan springa till bussen hehe. Men skriver antagligen lite senare igen. Ha en fin dag allihopa ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback