Första vaccinationen

Hej godingar!
Inatt har jag sovit så jäkla dåligt! Har legat och vridit och vänt på mig precis hela tiden, jag tror verkligen inte att jag har fått en timmes sammanhängande sömn. Så himla irriterande! & jag som lade mig med världens huvudvärk igårkväll. Undra hur det blir idag då?! Usch. 
 
Anyways, om 20 minuter så skall jag och Robin åka upp till Veterinären med småmissarna. Det är dags för vaccination hihi. Kommer bli jättespännande att se hur de små uppför sig och beter sig under både bilfärd och vistelsen där uppe. Förhoppningsvis så blir dom inte alldeles geggiga efter vaccinet och kan springa runt som vanligt! Men nu måste jag fixa lite innan vi åker, ha en fin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback