Kan det inte bara inte ringa?

Hej vänner!
Idag har jag inte gjort ett dugg. Jag vaknade runt tiotiden och redan kvart över elva var jag tvungen att skynda till bussen. Så nu sitter jag på jobbet precis som alla andra dagar och bara dör för att det ringer så mycket. Usch! Kan det inte bara någon dag INTE ringa? Då hade mitt jobb varit så himla mycket enklare haha!
 
Anyways, det är ju här jag kommer att spendera hela dagen. Slutar inte förrän tio ikväll och är inte hemma förrän runt elva. & då kommer jag att däcka så fort huvudet nuddar kudden. Tack gode gud att min älskling hämtar mig på stationen i Kungsbacka ikväll i alla fall! Men nu får jag väll röja undan lite samtal, ha en fin dag ♥
 
asdfhjk | via Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback