Idag blir det nattpass

Hej godingar!
Nu sitter jag här på jobbet igen. Idag kör jag ett nattpass, vilket inte är efterlängtat då jag fortfarande är så sjukligt trött. Vet inte vad det är som händer? Kunde inte riktigt sova på eftermiddagen heller, vaknade från och till precis som att jag blivit störd utav någonting.
 
Anyways, annars har jag inte gjort många knop idag. Jag var med hjärtat en snabbis nere på Kungsmässan för att köpa ett batteri till hans klocka. Mer än så har jag faktiskt inte gjort haha. Så himla tråkig. Men det känns verkligen som att jag håller på att bli sjuk igen. Typiskt! Då är det lika bra att hålla sig hemma och vila, faktiskt. Men nu skall jag fortsätta att jobba vidare, och försöka att inte somna på kuppen haha ♥
 
Best Friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback