Ögonen gick i kors

Hej godingar!
Nu har jag nästan vaknat till liv igen. Igår när Robin hämtade mig på jobbet så var jag så trött att jag knappt visste åt vilket håll jag skulle titta åt. Ögonen gick verkligen i kors! Så från halv tre till elva sov jag som en stock! Men nu är jag vaken, typ. 
Just nu sitter jag och väntar på att bästa Åsa skall komma förbi. Meningen var att vi skulle gå en promenad men jag är alldeles för seg för det. Så istället skall vi plocka lite äpplen i trädgården och möjligtvis baka en äpplepaj hihi. Gott! Lite trädgårdsarbete är precis vad jag behöver just nu.
 
Mer än så händer inte idag. Robin tjatar om ankan (som vanligt haha) och jag fattade det som att dom skulle ses idag. Vet dock inte när var hur eller varför hihi. Nä, skämt å sido. Det löser sig, just nu så svamlar jag bara! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback