Jobbsökandet pågår

Hej godingar!
Idag skulle jag egentligen börjat jobba klockan ett, men när jag vaknade i morse så var det precis som att någon slagit mig medvetslös med ett basebollträ. Det värkte i kroppen, framförallt halsen och tröttheten var inte att leka med. Jag kunde verkligen inte öppna ögonen över huvud taget.
 
Så idag blev jag hemma för att kurrera mig och ta det lugnt. Jag har hjälpt Robin att söka flera jobb, säkert 20 stycken. Så förhoppningsvis så löser sig vår situation snart! Jag har även hunnit sova mellan två och fem, vilket var superskönt. Känner mig dock väldigt trött fortfarande, men varför skulle det gå över på en dag? 
Anyways, nu blir det snart middag, vilket är perfekt för jag är superhungrig ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback