Missemjau med tratt

Hej finisar!
Sitter för tillfället på jobbet. Har sovit helt okej inatt förutom att jag har haft en liten missemjau som tryckt upp sin tratt och röva i ansiktet på mig. Mysigt va? Det fick nämligen bli en liten spontankastrering utav honom igår när vi ändå skulle vaccinera de små. Så Dansken fick stanna kvar och bli av med sina heliga delar. Anyways så är jag på jobbet nu och fick tack godegud sitta på stampen!
 
Alla håller för övrgit på att tjata om iOS7 uppdateringen till Iphonen. & här sitter jag och kan inte uppdatera någonting eftersom jag inte har något wifi! TYPISKT. Så det får vänta tills jag är hemma ikväll vid halv åtta. Slutar ju först kvart över sex. Direkt därefter så blir det till att sova för imorgon ringer larmet klockan fem på morgonen, woho ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback