Igår blev det ett jäkla liv

Hej godingar!
Igårkväll när jag hade lagt mig för att sova, så började jag och Robin att diskutera en sak som gjorde båda vääääldigt osams. Vi surade och försökte att diskutera men nej. Det gick verkligen inte! Robin var helt säker på att han hade rätt och jag var ÄNNU mer säker på att JAG hade rätt. Han gapar till och med om att jag kan ju sova i bilen då om det inte passar. Till slut så går jag och gör det han bett mig om i ren protest och ställer mig sedan i köket för att räkna till tio. Med tanke på vilken PMS jag har så vill jag ju inte så ihjäl stackarn.
 
Sagt och gjort, jag går in på rummet igen efter att ha lugnat ner mig och Robin har redan krupit ner i sängen. Han pillar lite med telefonen och jag tar av mig (igen) och kryper ner även jag. Lägger mig åt sidan, efter jag inte är helt glad än. Då hör jag ett "har jag inte rätt då?".
 
Att jag inte avled på studs.
NEJ DU HAR FÖR I HELVETE INTE RÄTT DITT JÄVLA PUCKO FÖR JAG HAR PMS OCH DÅ HAR JAG ALLTID RÄTT FATTAR DU VÄLL???. Det tänkte jag såklart, men surade bara istället och övervägde att klappa till fanskapet. Men det gjorde jag inte heller utan somnade efter mycket om och men.
 
Så mina vänner, här sitter jag idag och är fortfatande på skithumör. Har sovit bedrövligt dåligt, vaknat från och till så huvudet spänner på som fasen just nu. Dessutom var jag tvungen att hoppa upp och kissa vid halv fem för att överleva. & nu om en liten stund så skall jag bege mig till jobbet, woho! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback