Elisabeth är hemma igen

Hej vänner!
Sitter för tillfället i soffan och njuter utav min lediga dag. För vet ni vad? Världens absolut bästa Catharina hjälpte mig att byta bort mitt nattpass idag. Så jag jobbar åt henne på torsdag istället! Helt perfekt. Hon gjorde verkligen min dag. & så som jag mår idag så är jag verkligen glad att jag inte behöver jobba. Har i princip mått illa hela dagen och huvudvärken är INTE att leka med. Usch!
 
Men nu har äntligen Elisabeth kommit hem ifrån sjukhuset med. Så nu skall vi fortsätta att kika på lite True Blood avsnitt hihi. Så himla bra! Älskar den serien. Sedan skall jag inte göra ett smack. Bara vila och ta det lugnt, försöka få en hel natts sömn. Ha en fin kväll allesammans ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback