Sjuk igen

Hej vänner!
Jag blir hemma idag också. Har verkligen sovit skitdåligt inatt. Vaknade strax innan halv sex och bara låg och vred och vände på mig. Somnade först igen vid åtta! Helt tokigt. Sedan sov jag till kvart över tio och kunde knappt få upp ögonen. Känner mig halvdålig i halsen och trött i hela kroppen. Typiskt! Men allt jag kan göra för tillfället är ju att vila.
 
Mer då? Idag händer i princip ingenting. Absolut nada! Skall bara ta det lugnt och vila, läsa lite och kika på film precis som igår. Säkert sova en stund på dagen med. Sedan får jag se om jag orkar åka iväg till hälsocoachen när jag mår såhär. Men det löser sig! I värsta fall så får jag ringa till henne. Men det löser sig såklart!
Ha en fin dag allesammans ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback