Middag med Tobias och Alex

Hej godingar!
Sitter nu på jobbet, IGEN. Jag kom hem igår vid elva efter att hjärtat hämtat mig i Kungsbacka. Tror att jag somnade på bara några minuter. Var helt slut när jag kom hem! Sen ringde klockan igen kvart över sju och självklart så vaknade jag fem minuter innan. Lagom grinig så var det bara att stiga upp och fixa iordning sig. Idag var jag däremot så jäkla smart så jag valde att ta vinterjackan, woho! Det regnade ute märkte jag när jag kom ut, så bra nöjd över valet så gick jag till bussen hihi.
 
Men nu sitter jag här igen. Tobias och Alex skall komma hem till oss sen och käka lite middag vad jag fattade det som. Skall se om jag kan snylta lite skjuts hem sen! Så blir det inte så jävla sent hehe. Sen är jag äntligen ledig i två dagar efter fyra dagars arbete! Helt okej enligt mig hihi. Hoppas ni får en fin söndag allihopa ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback