Det kunde gått illa med bonden

Hej vänner!
Sitter för tillfället på jobbet. Har sovit lite halvknasigt inatt och Robin har tydligen inte sovit alls. Undrar varför det blir så? Han gick i vilket fall upp mitt i natten och jag låg kvar och vred och vände på mig. Idag har jag i vilket fall som helst knappast gjort något vettigt. Jag gick upp halv tio, duschade och åt frukost. Passade även på att betala alla räkningar och sedan var det bara att springa till bussen.
 
Tack gode gud för att jag gick den tiden jag gick åtminstone. Jag sprang nämligen på bonden när jag gick upp mot vägen, puh. Tur att han inte såg mig gå på ängen för då hade jag väl fått en utskällning som heter duga. Han bara stirrade sådär grinigt på mig hihi. Mer då? Jo, våran galning till hund, Zeke fick för sig igår att knapra i sig en liten lampa. & med knapra så menar jag tugga sönder lampan och svälja alla skärvorna. Själv så sov jag när allt detta hände men tydligen så blev det nödsamtal till veterinären, tvinga i Zeke sparris och sedan avvakta och se hur han mår. Jäkla hund!
 
Men nu är jag i alla fall här. Är inte ett dugg sugen på att jobba, och inte ens Sara är här. Hon sitter borta på Stampen. SKIT. Men nu får jag väl fixa i ordning lite, ha en fin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback